Przejdź do treści
Gmina Nowe
Dziś jest:

Go! e-Commerce – wsparcie dla przedsiębiorców w kryzysie

Dodano: 14 kwietnia 2020

Izba Gospodarki Elektronicznej jako pierwsza wystartowała z ogólnopolską akcją edukacyjną wspierającą biznes w transformacji cyfrowej! 
Go! e-Commerce to cykle bezpłatnych warsztatów oraz konsultacji online, które pozwolą wielu biznesom na przetrwanie kryzysu wywołanego epidemią koronawirusa.
Akcja skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców, którzy do tej pory działali wyłącznie stacjonarnie, a e-commerce może być dla nich szansą na przetrwanie kryzysu. Podczas każdego cyklu eksperci e-Izby krok po kroku pokażą jak szybko i w przystępnej cenie przenieść działalność do Internetu. 

Epidemia koronawirusa postawiła wielu przedsiębiorców i producentów w niecodziennie trudnej sytuacji. Bez możliwości dystrybucji swoich produktów lub usług przez Internet wiele firm będzie miało problemy z przetrwaniem obecnej sytuacji kryzysowej.

“Z raportu e-Izby: e-commerce w czasie kryzysu 2020, że w aktualnej sytuacji jedyną możliwością przetrwania dla biznesów działających w handlu jest transformacja cyfrowa i skupienie się na sprzedaży internetowej. Na zakupach przez internet skupiło się ok 40% konsumentów z tendencją wzrostową. Dlatego jako organizacja cyfrowa posiadająca największe kompetencje w zakresie e-commerce podjęlismy decyzje o przygotowaniu wspólnie z ekspertami zrzeszonymi w e-Izbie: Go! e-commerce – jak rozpocząć sprzedaż w internecie. Planujemy sześć szkoleń w jednej edycji.” mówi Patrycja Sass-Staniszewska prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorcami, skłaniają do rozwoju biznesu o nowy kanał dotarcia do konsumentów i sprzedaży. Bezsprzecznie jest nim e-commerce!

“Go! E-Commerce” to inicjatywa edukacyjna Izby Gospodarki Elektronicznej skierowana do firm, dla których e-commerce jest szansą na przetrwanie lub zwiększenie przychodów w obecnej trudnej sytuacji ekonomicznej, nie tylko w Polsce ale i na świecie.

Najbliższe cykle bezpłatnych warsztatów online odbędą się w następujących terminach:

  • Cykl II – 14.04-17.04
  • Cykl III – 20.04-24.04

Każdy cykl obejmie następujące zagadnienia tematyczne:

  • TECHNOLOGIE E-COMMERCE: Jak stworzyć sklep internetowy (m.in. jaką technologię wybrać, aby ruszyć ze sprzedażą online, jak zarządzać sprzedażą itp.)?
  • PRAWO: Jak stworzyć regulamin sklepu i politykę prywatności?
  • PŁATNOŚCI: Jakie technologie płatności online wybrać oraz jak je szybko wdrożyć w powstającym sklepie online?
  • LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE: Od czego zacząć w obszarze logistyki? Możliwości współpracy z firmami kurierskimi oraz modele dostaw.
  • OBSŁUGA KLIENTA: Jakie mechanizmy wdrożyć w sklepie, aby obsługa klienta przebiegała bezproblemowo?
  • MARKETING: Od czego zacząć? Jakie kanały komunikacji wybrać, aby w krótkim czasie dotrzeć do potencjalnych konsumentów?

Program drugiego cyklu oraz formularz zgłoszeniowy: https://bit.ly/Go_e-commerce

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij