Przejdź do treści
Gmina Nowe
Dziś jest:

Ogłoszenie Burmistrza Nowego w sprawie zmiany zasad funkcjonowania Urzędu Gminy od dnia 26 października 2020 r.

Dodano: 26 października 2020

Ogłoszenie Burmistrza Nowego

w sprawie zmiany zasad  funkcjonowania Urzędu Gminy

od dnia 26 października  2020 roku

          Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r., poz.713 ze zm.) wprowadzam ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Gminy  Nowe.

Kasa Urzędu Gminy Nowe czynna codziennie w godzinach: 9.00-13.00,  we wtorki 9.00-15.00.

W poniedziałki, środy, czwartki w godz. 7.00 -15.00 , we wtorki w godz. 7.00-16.00 oraz
w piątki w godz. 7.00 – 14.00 można załatwiać sprawy osobiście tylko na parterze w Biurze Obsługi Klienta, w pokoju nr 5, gdzie można odbierać i składać wnioski oraz uzyskać niezbędne informacje. Klienci będą przyjmowani przez pracowników merytorycznych tylko na parterze budynku, w Biurze Obsługi Klienta z zachowaniem standardów bezpieczeństwa,

Ponadto można osobiście załatwiać sprawy w Urzędzie Stanu Cywilnego.

Pozostała część Urzędu Gminy, a więc I i II piętro (z wyjątkiem kasy) pozostaje nieczynna dla interesantów.

Z uwagi na zagrożenie COVID 19 zalecam kontakt elektroniczny poprzez adres
nowe@gminanowe.pl,

a wnioski wymagające podpisu przez platformę ePUAP:    /gmina_nowe/SkrytkaESP

Można również kontaktować się telefonicznie:

centrala – 52 3337210,

odpady – 52 3337231,

gospodarka przestrzenna – 52 3337232, 52 3337250,

ochrona środowiska – 52 3337230,

podatki-52 3337220.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – 52 3337235, 52 3337237, 523337238.

 

Przypominam, że druki związane z Urzędem Gminy są dostępne w Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nowe pod adresem http://bip.gminanowe.pl/?c=880

 

Za utrudnienia przepraszam

Burmistrza Nowego

Czesław Woliński

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij