Przejdź do treści
Gmina Nowe
Dziś jest:

Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych

Dodano: 15 grudnia 2010

Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim 

Gmina Nowe realizuje, jako partner Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, projekt pn. „Program Indywidualizacji Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko-Pomorskim” realizowanego w ramach Priorytetu IX , Działania 9.1 Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.  

W projekcie biorą udział wszystkie szkoły publiczne z terenu Gminy Nowe: 

·         Szkoła Podstawowa nr 2 im. Arkadego Fiedlera w Nowem,

·         Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rychławie,

·         Szkoła Podstawowa w Trylu.



W ramach projektu w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012 oraz 2012/2013 odbędą się m.in. zajęcia

·         ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także dzieci zagrożonych ryzykiem dysleksji,

·         z trudnościami w uczeniu się matematyki,

·         z zaburzeniami rozwoju mowy (zajęcia logopedyczne),

·         mających trudności w komunikowaniu się z otoczeniem (zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne),

·         z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna),

·         niepełnosprawnych (specjalistyczne zajęcia terapeutyczne np. hipoterapii, muzykoterapia, dogoterapia),

·         uzdolnionych (zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych),

Łączna wartość projektu realizowanego w Gminie Nowe wynosi: 165 162,00 zł.

Dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu w zakładce Edukacja.

EduBirdie Promo Code EduBirdie Discount Code EssayPro promo code samedayessay promo code

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij