Nabór na wolne stanowisko w LGD Gminy Powiatu Świeckiego z siedzibą w Świeciu
Dodano: 29 grudnia 2009
ogłasza nabór
na stanowisko pracy Kierownik Biura LGD „Gminy Powiatu Świeckiego”
1. Wymagania:
OGÓLNE:
Pracownikiem LGD „Gminy Powiatu Świeckiego” może być osoba, która:
· zamieszkuje na obszarze Unii Europejskiej,
· posługuje się biegle językiem polskim,
· posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
· jest pełnoletnia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
· nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
· posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
KONIECZNE :
· wykształcenie wyższe,
· min. trzyletnie doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy pomocowych i zarządzaniu projektami,
· znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 wraz z aktami wykonawczymi,
· znajomość problematyki obszarów wiejskich w tym podejścia LEADER,
· ukończone kursy i szkolenia niezbędne na stanowisku w szczególności z zakresu PROW, zarządzania projektami (udokumentowane),
· bardzo dobra obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point).
· sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.
POŻĄDANE :
· znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację,
· znajomość zasad udzielania pomocy publicznej oraz prawa zamówień publicznych,
· dobra organizacja pracy,
· prawo jazdy kat. B.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
· nadzorowanie bieżącego funkcjonowania biura LGD
· kierowanie zespołem,
· prowadzenie spraw kadrowych,
· prowadzenie dokumentacji prawnej i kancelaryjno-biurowej LGD,
· prowadzenie rejestrów sądowych,
· uczestniczenie w posiedzeniach członków władz LGD oraz Rady i sporządzanie protokołów z posiedzeń,
· prowadzenie rejestru uchwał,
· organizowanie spotkań, szkoleń i konferencji w ramach działalności LGD,
· obsługa beneficjentów LGD,
· przygotowywanie wniosków aplikacyjnych do programów i funduszy,
· nadzór merytoryczny nad stroną internetową LGD,
· ochrona dokumentów przed zniszczeniem,
· archiwizacja dokumentów,
· współpraca z innymi instytucjami.
2. Wymagane dokumenty:
– życiorys /CV/,
– list motywacyjny,
– kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za
przestępstwa umyślne
Wymagane dokumenty należy kierować na adres:
Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego”
ul . Chmielniki 2b 86-105 Świecie
do dnia 22 września 2009r.
Z dopiskiem: „dot. Naboru na stanowisko Kierownik Biura”
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie.
Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego”
ogłasza nabór
na stanowisko pracy Pracownik administracyjny LGD „Gminy Powiatu Świeckiego”
1. Wymagania:
OGÓLNE:
Pracownikiem LGD „Gminy Powiatu Świeckiego” może być osoba, która:
· zamieszkuje na obszarze Unii Europejskiej,
· posługuje się biegle językiem polskim,
· posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
· jest pełnoletnia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
· nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
· posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
KONIECZNE :
· wykształcenie min średnie,
· doświadczenie w rozliczaniu środków unijnych,
· znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 wraz z akta i wykonawczymi,
· znajomość problematyki obszarów wiejskich w tym podejścia LEADER,
· sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
· bardzo dobra obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point).
POŻĄDANE :
· dobra organizacja pracy,
· umiejętność obsługi interesantów.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
§ prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej LGD,
§ przyjmowanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
§ przyjmowanie faksów, telefaksów, obsługiwanie telefonów,
§ organizowanie posiedzeń członków władz LGD oraz Rady,
§ organizowanie spotkań, szkoleń i konferencji w ramach działalności LGD,
§ obsługa beneficjentów LGD,
§ przyjmowanie i rejestracja wniosków aplikacyjnych beneficjentów,
§ rozliczanie środków na funkcjonowanie LGD oraz projektów współpracy w ramach PROW,
§ przygotowywanie sprawozdań, raportów,
§ aktualizacja stroną internetową LGD,
§ ochrona dokumentów przed zniszczeniem,
§ archiwizacja dokumentów,
§ zaopatrzenie biura.
2. Wymagane dokumenty:
– życiorys /CV/,
– list motywacyjny,
– kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za
przestępstwa umyślne
Wymagane dokumenty należy kierować na adres:
Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego”
ul . Chmielniki 2b 86-105 Świecie
do dnia 22 września 2009r.
Z dopiskiem: „dot. Naboru na stanowisko Pracownika administracyjnego”
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie.
Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego”
ogłasza nabór
na stanowisko pracy Głównego księgowego LGD „Gminy Powiatu Świeckiego”
1. Wymagania:
OGÓLNE:
Pracownikiem LGD „Gminy Powiatu Świeckiego” może być osoba, która:
· zamieszkuje na obszarze Unii Europejskiej,
· posługuje się biegle językiem polskim,
· posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
· jest pełnoletnia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
· nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
· posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
KONIECZNE :
· wykształcenie wyższe kierunkowe lub certyfikat Ministra Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych,
· doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości lub finansów m.in. w organizacjach pozarządowych,
· wiedza i doświadczenie z zakresu funkcjonowania funduszy unijnych,
· znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 wraz z aktami wykonawczymi,
· znajomość informatycznych programów finansowo – księgowych
· dobra obsługa komputera: MS Office (Word, Excel, Power Point).
· sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.
POŻĄDANE :
· znajomość zasad udzielania pomocy publicznej oraz prawa zamówień publicznych,
· umiejętność samodzielnego śledzenia zmian w przepisach,
· dobra organizacja pracy.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
· prowadzenie ksiąg rachunkowych LGD w tym kasy według zasad określonych ustawą o rachunkowości z dnia 29-X-1994r. ze zmianami oraz wymagań ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie z dnia 24 kwietnia 2003r. i pozostałych przepisów szczegółowych.
· przestrzeganie obowiązujących zasad i przepisów dotyczących w szczególności:
o Ustalania podstaw opodatkowania i opłacania podatków i innych świadczeń o podobnym charakterze,
o Wynagrodzeń i innych świadczeń na rzecz pracowników.
· prowadzenie list płac pracowników.
· bieżąca znajomość programów realizowanych przez LGD i zasad ich rozliczania.
· przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów księgowych i ksiąg rachunkowych.
· nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez innych pracowników.
2.Wymagane dokumenty:
– życiorys /CV/,
– list motywacyjny,
– kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za
przestępstwa umyślne
Wymagane dokumenty należy kierować na adres:
Lokalna Grupa Działania „Gminy Powiatu Świeckiego”
ul . Chmielniki 2b 86-105 Świecie
do dnia 22 września 2009r.
Z dopiskiem: „dot. Naboru na stanowisko Głównego księgowego”
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani telefonicznie.